    From: "widow" <w...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Sat, 25 Sep 2010 21:59:31 +0200

    Jak głupio piszesz to jak cię mam nazwać? Mędrcem?

    Zbyt pochopnie oceniasz zdanie innych. Sloma z butow ci wychodzi. Niestety
    duzy dom nie dodal ci madrosci.

    > proponuje poczytac netykiete i otworzyc szerzej oczy bo chyba klapki za
    > mocno opadly na to co dookola sie dzieje
    Chłopcze nie rozśmieszaj mnie.

    A co czytanie ze zrozumieniem przychodzi zbyt trudno.

    > moze prosciej wyjasnie:
    > dla jednego prestiz do zajechac przed kosciol nowym mercedesem, a dla
    > drugiego i maybacha bedzie malo
    Już napisałem to ale powtórzę, za kredyt buduje się drogi dom a kupuje
    tanie auto.
    Ja wyb udowałem taki jaki chciałem, i mam 3 wygodne łazienki, które tu
    taką sensację
    wywołały.

    To po co sie chwaliles tymi lazienkami? Kogo to obchodzi?

    Bo głupi ludek ciuła całe życie żre margarynę a na starość buduje hawirę
    żeby mu pół wsi zazdrościło, a ci co chcą od życia coś więcej
    biorą kredyt i buduja taki jaki chcą i mieszkają jak biali ludzie,
    powolutku go spłacając.

    ... i zre margaryne pozniej, nie majac z czego splacac kredyt bo nie
    przewidzieli, ze po 10 latach cos zlego stalo sie w ich zyciorysie

    > tak sie sklada, ze nie jestem niewolnikeim zadnego banku, a mieszkam tam
    > gdzie mi wygodnie!
    Jesteś tylko o tym nie wiesz.

    wrozka jestes?

    na koniec EOT nie chce mi sie wiecej odpisywac, idz czlowieku obliczyc sobie
    kolejna