    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    <o...@l...dom> <i7f0gv$hrp$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c9c5d54$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9c5e03$0$27024$65785112@news.neostrada.pl>
    <1it2w6zcb90tp$.weagti7ks1kh$.dlg@40tude.net>
    <4c9c8801$0$21003$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...dom>
    <1etjo4bz5knls$.lv80e7kmduvi.dlg@40tude.net>
    <4c9d2112$1@news.home.net.pl>
    <hild12tf56cn$.s3qzrxhmc97f$.dlg@40tude.net> <i7juk6$6ll$1@news.onet.pl>
    <125rs7cc1oc3r$.1f585pyd7k50j$.dlg@40tude.net>
    <i7kv1a$9ld$2@news.onet.pl>
    Date: Sun, 26 Sep 2010 01:18:20 +0200

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 15:55:54 +0200, robercik-us napisał(a):

    > Tak... i to kardynalne :-)))
    >
    > W 'tamtych czasach budowało się nie tylko przy użyciu innych
    > technologii, ale również inaczej planując wszystko, co związane z budową
    > :-))).
    >
    > Budowa wtedy, a budowa teraz..., to dwie zupełnie różne rzeczy :-))).

    I różne jakości.
    Bliskim sąsiadom już po roku myszy wlazły pod tynk w styropianowe
    ocieplenie nowego domu i zgryzły je do cna. A innym właśnie ostatniej zimy
    przemarzły ściany wokół ram okiennych, bo okna nie są osadzane dziś z tzw
    węgarkiem, lecz na styk ze scianą. I od rolokaset zrobiły im się mostki
    termiczne nad oknami - pleśń szaleje zimą, jak burza.
    Ja nie mam z domem żadnych problemów. No ale to STARA technologia, myślenie
    i materiały sprawdzone przez przodków w tym konkretnym klimacie.