  • Data: 2022-01-04 14:00:57
    Temat: Re: Duży otwór w stropie żelbetowym....antresola
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 4 January 2022 at 13:37:37 UTC+1, Cavallino wrote:
> [...]
    krajobraz z sąsiadem na fajce na balkonie :-)
    > Jeśli to ma być pokój dzienny, a nie li tylko sypialnia, to może i fakt...
    > Nawet jak trzeba zbudować w tym celu nowe schody....
    Jak nie ma schodów to znaczy, że dom felerny, cczyli niekoszerny
    i zgodnie z zasadami kabaly, nie wolno tego zmieniać, bo różne rzeczy mogą się
    zdarzyć

    Znajomy tez ma dziwny dom z wielkim poddaszem, wysokim na 5 metrów i dostał od
    biskupa ostrzezenie, aby niczego nie zmieniał i czasem nie zmienial poddasza w
    mieszkalne

    W Japonii od lat stoi milion pustych domów po zmarłych i nikt nie odważy się w nich
    zamieszkać