  • Data: 2012-11-13 18:03:54
    Temat: Re: Działka rolna
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Jak dla siebie to nawet nie opłaca się odrolniać, ze wzgldu na niższe
    > podatki.

    Panowie Bogdan i Plumpi. Ale takie działania to trochę niezgodne z
    prawem? Możecie jakoś rozwinąć?

    Mam więcej danych o działce. Grunty klasa III, IV i trochę V.
    Najbliższe zabudowania 300 m, i dwie, trzy działki dalej. Droga jest
    gruntowa, nie wiem jeszcze nic o miejscowym planie. Jakie mam szanse na
    media na tej działce??
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie