  • Data: 2009-11-21 04:42:26
    Temat: Re: Elewacja
    Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymysliłem pokryc część elewacji deską. Ale potrzeba jej czestej renowacji
    > mnie zniecheciła. Szczególnie, ze ma byc umieszczona w szczytach.
    > Siding plastikowy lub metalowy odpada. Podsunieto mi pomysł ze sklejka
    > impregnowana cisnieniową. czy ktos z czyms takim spotkał sie elewacji?

    Ja tak mam, impregnacja olej lniany parokrotnie a potem po wyschnieciu
    olejowosk OSMO x2 od zewnatrz a od wewnatrz (dostep od strychu) jakas lakier
    lazurowy. Nie sadze bym wczesniej niz za 10 lat musial to malowac ponownie.
    Deski elewacyjne kupione w hurtowni, oczywiscie suche.

    Jak mozesz miec ciemny kolor to jeszcze lepiej zastosowac olejowosk+smoła
    drzewna. Ale przed finalnym malowaniem trzeba naprawde dlugo poczekac az to
    wyschnie ;)

    Pozdrawiam

    Kane