  • Data: 2020-01-26 00:20:32
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.01.2020 16:43, Budyń wrote:

    > czysta i uczciwa sprawa, kup, zmierz, posłuchaj i oddaj. Zdaj relacje.

    To wymaga posiadania paneli, wszystkich połączeń i słońca na niebie. To
    tylko w pewnym okresie roku da się zrealizować.
    Jak zacząłem pytać o zakłócanie, o THD, harmoniczne to wsiadł na mnie,
    że przecież zasilacze LED też sieją niemiłosiernie. Unikał rozmowy na
    ten temat. Czyli chyba to jest prawda, że to szajs.