  • Data: 2020-07-14 20:14:55
    Temat: Re: Filar
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-07-14 o 15:38 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Za to wynalazek ten zapewnia wysoką praktyczność operacyjną -- żeby
    > zamknąć lub otworzyć okiennice, nie trzeba otwierać okna. To spora
    > oszczędność czasu.

    Teoria zacna, gdyby nie to, że Hiszpan tak czy inaczej okna
    raczej otwiera, i to każdego dnia. Swoją drogą - jak otwiera? Do
    środka, czy na zewnątrz?

    > Co do forsowania, to może trzeba wyjść z założenia,
    > że złodziej też optymalizuje swoje działania.

    Złodziej tak, ale taka okiennica potrafi ochronić także przed różnymi
    innymi rzeczami. Mi np. dużo bardziej zależy na ochronie przed wichurą,
    niż złodziejem.

    Mateusz