eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFotowoltaika - cena za 10 kWp na dachówce ceramicznej › Re: Fotowoltaika - cena za 10 kWp na dachówce ceramicznej
  • Data: 2022-04-27 07:08:12
    Temat: Re: Fotowoltaika - cena za 10 kWp na dachówce ceramicznej
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.04.2022 19:01, Mateusz Bogusz wrote:

    > Aktualnie jedną z lepszych inwestycji jest nadpłata kredytu (jeżeli ktoś
    > ma). Dziękuje, dobranoc :-)

    wręcz przeciwnie. dziękuję, dzień dobry ;)

    Oczywiście wszystko zależy od sytuacji, ale jak ktoś nie ma stałej stopy
    procentowej, to i tak IMO lepiej odłożyć te pieniądze na czas gdy trzeba
    będzie ich użyć niż wpakować w kredyt. Aktualnie ekonomia nie istnieje,
    kraje drukują pusty pieniądz na potęgę, promowani są ci, którzy nie
    martwią się o przyszłość, więc jest duża szansa, że jak cię będzie stać,
    to będziesz zapieprzał od rana do wieczora i płacił, a jak nie to
    państwo ci da. Dopóki to wszystko nie pie..nie, to zadłużenie będzie
    promowane, a ci odpowiedzialni którzy coś odkładali na czarną godzinę, a
    nie zainwestują w cokolwiek, tylko będą trzymać kolorowe papierki (co
    gorsze na kontach w bankach) - będą tracić
    Ja poszedłem w drugą stronę - kredyt na dom spróbuję zafixować na
    kolejne 5/10 lat - ale to mogę zrobić dopiero za 10 miesięcy, za to za
    kredyt gotówkowy kupiłem troszkę złota - kredyt wziąłem wrazie czego
    (przechodziłem z etatu na swoje więc spodziewałem się wydatków), a gdy
    nie był potrzebny, to żal mi było oddawać kredyt z oprocentowaniem 2.8%
    przy 7% inflacji