  • Data: 2015-04-13 13:15:17
    Temat: Re: Fundament: Ławowy czy Płyta fundamentowa
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-13 o 13:10, Adam Sz. pisze:

    > Przecież to nie
    >
    > Aa czekaj czekaj to sie chyba nie zrozumielismy - myslalem, ze robisz
    > standardowa plyte ze styropianem pod spodem ale tylko w "newralgicznych"
    > miejscach (pod scianami) zastosowales XPS, a pod reszta jakis zwykly dla
    > oszczednosci :-)
    >
    > Jak nie ma w ogole styro pod plyta to oczywiscie nie ma tematu, choc wtedy
    > nie masz tez najwazniejszej zalety takiej plyty - zwiekszenia akumulacji i
    > ciaglosci izolacji. Sciany murujesz na golym betonie ktory jest polozony
> [...]

    Zapewne będzie opaska styropianowa z kształtowników systemowych dookoła
    i być może pod krawędziami. Do tego oczywiście opaska
    przeciwprzemarzeniowa, która ma zapobiec zamarzaniu gruntu pod płytą.

    Spodziewam się, że temperatura gruntu pod płytą będzie zawsze dodatnia
    co trochę ogrzeje mi nieogrzewany garaż zimą. Na płycie ma być 15 cm
    styropianu w części ogrzewanej domu.

    --
    MN