  • Data: 2014-08-30 21:48:48
    Temat: Re: Fundament pod dom szkieletowy - przewymiarowany?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 30 sierpnia 2014 19:53:13 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Ty to jakieś dziecko szczęścia jesteś.

    Czemu? :) Wystarczylo troche podzwonic zamiast brac projekt w pierwszym
    lepszym biurze projektowym ;) Z tego co pamietam dostalem do goscia namiar
    wlasnie w jakims takim biurze. Ja mu pokazalem co chce z katalogu (+ moje
    zmiany), a on mi z tego zrobil projekt. Fakt ze sam projekt jakby go
    porownac do innych projektow domow ktore widzialem wygladal jak kupa -
    byly tylko rzuty i przekroje sensownie zrobione - reszta to ksera ktore
    dolacza pewnie do kazdego projektu, nawet strop byl tam kompletnie inny
    (teriva) niz mam (zelbet) - po prostu dorzucil 4 strony pewnie z danych
    ktore dostal kiedys od producenta i tyle :-) Ale mi to pasowalo bo mialem
    sporo swobody w zmianach - wszystko co trzeba bylo kreslil i zatwierdzal
    jak chcialem - moj projekt wyglada jak brudnopis - caly popisany na czerwono:D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.