  • 1. Data: 2009-01-08 20:52:23
    Temat: Gniazdko podtynkowe
    Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl>

    Jakie gniazdko podtynkowe założyc (albo coś podobnego), aby przy wyciąganiu
    wtyczki od np. czajnika elektrycznego nie wychodziło w całości ze ściany? Te
    zakichane pazurki są może i dobre ale np. do wtyczek od golarek; wtyczki z
    bolcem dewastują całą puszkę, gniazdko i w ogóle...

  • 2. Data: 2009-01-08 21:09:59
    Temat: Re: Gniazdko podtynkowe
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 21:52:23 salonowiec <d...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > całości ze ściany? Te zakichane pazurki są może i dobre ale np. do
    > wtyczek od golarek; wtyczki z bolcem dewastują całą puszkę, gniazdko i w

    najlepiej jak puszka ma miejsce na wkrety i sa gniazda z mozliwoscia
    przykrecenia do tej puszki. np Legrand ma taki patent ale nie tylko.

  • 3. Data: 2009-01-08 22:01:56
    Od: "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl>

> [...]
    > ze ściany? Te zakichane pazurki są może i dobre ale np. do wtyczek od
    > golarek; wtyczki z bolcem dewastują całą puszkę, gniazdko i w ogóle...

    Zarowno puszka jak i gniazdko musza byc dobrej jakosci, no i gniazdko musi
    byc solidnie
    przykrecone. U mnie sprawdza sie osprzet Berker.
    Powodzenia,
    Maciej

  • 4. Data: 2009-01-08 22:25:00
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    i pomaga też posmarowanie bolców wtyczek (zwłaszcza tych grubszych 6,3 mm)
    wazeliną techniczną, ale nie za grubo.
    Jacek

  • 5. Data: 2009-01-09 08:12:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 8 Jan 2009 23:25:00 +0100, Jacek napisał(a):

    > i pomaga też posmarowanie bolców wtyczek (zwłaszcza tych grubszych 6,3 mm)
    > wazeliną techniczną, ale nie za grubo.

    Pomaga na co? Na wywołanie pożaru?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 6. Data: 2009-01-09 15:38:47
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Nie widziałeś nigdy styków smarowanych wazeliną?
    Na przykład przełaczniki od wszelkiego rodzaju sprzętu w rodzaju mikserów
    itp, czy choćby słynne "klemy" w akumulatorach samochodowych.
    Jacek
    PS
    nie piszę na grupy:
    1. gdy sam nie wiem
    2. złośliwie
    3. żeby sobie popisać

  • 7. Data: 2009-01-09 16:00:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 9 Jan 2009 16:38:47 +0100, Jacek napisał(a):

    > nie piszę na grupy:
    > 1. gdy sam nie wiem
    > 2. złośliwie
    > 3. żeby sobie popisać

    Ale to jest Płaszczyca. On sie zna na wszystkim i wie wszystko. Uważaj, bo
    jak mu podpadniesz, to będzie za Tobą latać po mieście z aparatem
    fotograficznym a potem napisze do Twojego pracodawcy list, że jesteś
    niemiły.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2009-01-09 16:47:20
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

> [...]
    > jak mu podpadniesz, to będzie za Tobą latać po mieście z aparatem
    > fotograficznym a potem napisze do Twojego pracodawcy list, że jesteś

    Co takiego?? Ty tak na powaznie??

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-01-09 23:36:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 9 Jan 2009 17:47:20 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Co takiego?? Ty tak na powaznie??

    A co Ty taki niezwyczajny? :) Poczytaj sobie na innych grupach co Adaś
    wyprawia. Biega po mieście z aparatem foto, śledzi ludzi, ubliża im na
    ulicy licząc na to że go uderzą albo dadzą się sprowokować, straszy sądem,
    pisze pisma z pogróżkami do ich pracodawców. Ten człowiek zdecydowanie
    zdrowy nie jest.

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2009-01-10 08:17:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > ulicy licząc na to że go uderzą albo dadzą się sprowokować, straszy sądem,
    > pisze pisma z pogróżkami do ich pracodawców. Ten człowiek zdecydowanie

    Chyba na grupie Allegro podał grupowicza do sądu za to ze ten coś złego o
    nim napisał. Zeskanował jeszcze ten pozew i ubublicznił. To było z rok temu
    minimum.

    Krzysiek