  • 1. Data: 2009-08-31 09:14:15
    Temat: Grubość warstwy wełny
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Mam krokwie 17 cm wysokie, nad nimi ilozalcja paroprzepuszczlana.
    Jaką dać wełnę 20 cm czy coś niżej.
    Pożniej jeszcze przyjdzie 5 może 10 cm jako druga warstwa.
    Ale nie wiem czy da się np 20 cm upchnać w 17cm?

    Pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2009-08-31 09:17:38
    Temat: Re: Grubość warstwy wełny
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Stolat pisze:
> [...]
    > Jaką dać wełnę 20 cm czy coś niżej.
    > Pożniej jeszcze przyjdzie 5 może 10 cm jako druga warstwa.
    > Ale nie wiem czy da się np 20 cm upchnać w 17cm?

    Jeśli będzie upychał to raczej nie wełna nie będzie spełniać swojej
    podstawowej funkcji. Daj 15cm i na krokwie 10.

  • 3. Data: 2009-08-31 12:37:47
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam krokwie 17 cm wysokie, nad nimi ilozalcja paroprzepuszczlana.
    > Jaką dać wełnę 20 cm czy coś niżej.
    > Pożniej jeszcze przyjdzie 5 może 10 cm jako druga warstwa.
    > Ale nie wiem czy da się np 20 cm upchnać w 17cm?

    Upychanie to chyba zły pomysł, ja w podobnej sytuacji (krokwie 16cm) dałem
    "nabitki" z łat - 4cm,
    wtedy wełna 20 a potem wełna 10cm, prostopadle do krokwi, przyciśnięta
    profilami na wieszakach
    pzdr qaz

  • 4. Data: 2009-08-31 18:12:37
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Hmm no to w sumie jak mówicie, żeby nie upychac to dam 18cm.
    I tak na razie tę wełnę rozłożę na stropie wcześniej rozkładająć folie
    malarska.
    W przyszyłym roku dopiero zabiorę się za wykańczanie piętra.

    Pozdrawiam Michał

  • 5. Data: 2009-09-01 20:02:08
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Stolat <c...@g...pl> wrote:
    > Hmm no to w sumie jak mówicie, żeby nie upychac to dam 18cm.

    Jak mówią, żeby nie upychać, to daj 15, bo 18 jakby nie patrzeć
    upchnąć musisz.

    J.

  • 6. Data: 2009-09-01 20:04:57
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Hmm no to w sumie jak mówicie, żeby nie upychac to dam 18cm.

    Za dużo kasy masz ze chcesz wełnę marnować?

    Kris

  • 7. Data: 2009-09-01 20:16:12
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Jak mówią, żeby nie upychać, to daj 15, bo 18 jakby nie patrzeć
    > upchnąć musisz.

    Hmm myślałem, że ten 1 cm nie zrobi różnicy.

    Pozdrawiam Michał

  • 8. Data: 2009-09-01 21:13:39
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Za dużo kasy masz ze chcesz wełnę marnować?

    To znaczy, że też sugerujesz żeby dać 15 cm ? A te 2 cm luzu, nie będą w
    niczym przeszkadzać?

  • 9. Data: 2009-09-02 06:55:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > To znaczy, że też sugerujesz żeby dać 15 cm ? A te 2 cm luzu, nie będą w
    > niczym przeszkadzać?
    Wprost przeciwnie.
    Będzie szczelina pomiedzy wełna a membrana paroprzepuszczalną.
    Teoretycznie do membrany wysokoparoprzepuszczalnej ta szczelina niepotrzebna
    ale jak jest to nie zaszkodzi dodatkowa wentylacja wełny

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-09-02 07:50:27
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > Teoretycznie do membrany wysokoparoprzepuszczalnej ta szczelina
    > niepotrzebna ale jak jest to nie zaszkodzi dodatkowa wentylacja wełny

    No dobra, to teraz szklana czy skalna?:).
    Chcę cos kupić koło lambdy 0,039 nie będę schodził niżej bo ceny już
    drsatycznie rosną.
    Teraz szerokość między krokwiami mam 80, 80, 80, 74, 90, 70, 45, 60, 80, 80,
    80, 85, 80, 80, 80
    odchyłki około -+2cm.
    Kupować ze takie pod wymiar czy np takie co mają 120cm i ciąć później na
    wymiar?
    Wełnę raczej sam będę układać.

    Pozdrawiam
    Michał