  • Data: 2022-04-24 21:59:59
    Temat: Re: Halogeny 12V
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > BTW: a jak zachowuje się zasilacz dla halogenów?
    > Jeśli ma np. moc 50 W, to gdy będzie obsługiwał dwa ledy biorące w
    > sumie 5 W, to będzie żarł 5W czy nadal 50W?

    Czym gorszy tym gorzej.
    Bedzie piszczał, mrugał etc.
    Mam lampe gdzie mam 9 zarówek g4 x 10w.
    Powymieniałem na ledy i nie dało rady.
    Teraz mam pol na pol ledy i zwykłe czyli pobiera około 50W i jest
    super.
    Ledy sie nie przelapają ale i te zwykłe przestały...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin