    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hydrant na dzialce
    Date: Wed, 17 Sep 2014 20:55:32 +0200

    W dniu 17.09.2014 20:26, Maciek pisze:

    > Ja to nazywam zlodziejstwem i nie praktykuje.

    No i sam widzisz, jaki ten dolniak to bęcwał i szuja...

    A wracając jeszcze do kwestii droga-nie-droga... Budowlana działka
    zabudowana z dojazdem przez sąsiednie posesje?

    To może to jakoś narysuj (i uprzednio obejrzyj aktualny plan
    zagospodarowania oraz mapki geodezyjne) bo zaczynam się obawiać, że tam
    jednak może być jakaś planowana lub wytyczona droga.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić