    Date: Wed, 15 Oct 2014 08:36:23 +0200
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak zastąpić wężyk gumowy kawałkiem rurki

    W dniu 2014-10-13 o 18:41, ww pisze:
    > Witam. Mam kolumnę prysznicową którą łączy się z baterią za pomocą
    > gumowego wężyka. Próbuje zrobić to tak żeby wężyk zastąpić
    > kawałkiem rurki. No i wyszły mi gwinty zewnętrzne 1/2 cala ustawione w
    > osi w odległości od 0 do 10 cm (mogę ustawić
    > dowolnie). Ma ktoś pomysł jak to połączyć ?
    A kup mufkę 1/2 cala, nakręć na jeden kawałek rurki do połowy długości
    mufki, daj do środka uszczelkę np. fibrową, wkręć drugi kawałek rurki i
    gotowe. Jeżeli tylko końcowe powierzchnie rurek będą proste, to będzie
    trzymać. Mam nadzieję, że nikt potem nie będzie kręcił tymi rurkami, bo
    jeżeli tak, to wymagana będzie do mufki przeciwnakrętka.
    Jacek

    PS
    starsi instalatorzy pamiętają też "złącze na długi gwint" - środkowy
    obrazek:
    http://warunkibudowlane.pl/?s=modulos&v=capitulo&c=1
    6164