  • 1. Data: 2011-01-30 10:34:57
    Temat: Jak zrobić samemu drzwi do domku letniskowego
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Jak w temacie, chodzi o drzwi zewnętrzne bez zadaszenia, na razie
    wymyśliłem deski calowe położone w pionie na pióro-wpust osadzone na
    kracie stalowej z płaskowników, jako elemencie stabilizacji płaszczyzny.
    Oczywiście, środki konserwujące drewno są przewidywane.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 2. Data: 2011-01-30 12:20:26
    Temat: Re: Jak zrobić samemu drzwi do domku letniskowego
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > kracie stalowej z płaskowników, jako elemencie stabilizacji płaszczyzny.
    > Oczywiście, środki konserwujące drewno są przewidywane.

    ale po co wyważać otwarte drzwi... za niewielki pieniądz kupisz
    gotowe, a jeżeli chodzi ci o oszczędność, to można używane...
    no chyba, że chodzi ci o osobiste rękodzieło, wtedy voila... tylko
    cholernie ciężkie będą wg twojego pomysłu... i ze spasowaniem może być
    problem, bo się powykręca, w gotowych drzwiach rama jest (powinna być)
    zrobiona z krawędziaków ustawionych odwrotnie skrętem słoi, żeby siły
    skręcające sie równoważyły, no i drewno musi być suche i bezsęczne...,
    a środek wypełniasz wg własnej inwencji...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2011-01-30 17:40:21
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

> [...]
    > skręcające sie równoważyły, no i drewno musi być suche i bezsęczne...,
    > a środek wypełniasz wg własnej inwencji...

    Chodzi o własne rękodzieło, z różnych przyczyn.