  • Data: 2010-08-06 11:44:11
    Temat: Re: Jak zrobić stelaż do GK w narożniku?
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2010 19:48, Jarek P. pisze:

    > 2) czy udało się komuś przewieźć kilka arkuszy płyt GK osobowym autem na
    > dachu? Mam relingi, na nich poprzeczki i teoretycznie dałoby się, ale
    > obawiam się, że płyta 2,60 długa, podparta tak naprawdę jedynie w środku
    > długości dwiema poprzeczkami rozsuniętymi może o metr, a więc z każdej
    > strony zwisająca swobodnie o 80cm, po prostu złamie się na pół na
    > pierwszej dziurze w drodze.

    Ile tych płyt będziesz wiózł?
    jak więcej niż 1..2 to po prostu skręć je razem
    jak właśnie 1..2 to do usztywnienia podłożył bym na całej długości
    płyty, na poprzeczkach, deski i od góry przykręcić płyty.
    Poprzeczki rozsuń maksymalnie, chyba spokojnie można je rozsunąć na
    120..150cm a to da już nieco ponad pół metra wystającej płyty - czyli
    nie jest źle.