  • Data: 2018-11-02 11:48:45
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 listopada 2018 11:00:33 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:

    > no właśnie mnie intryguje skąd mają tyle sprzętu w tak dobrym stanie.
    > rozumiem, że na zachodzie wymieniają bo mają kaprys i dla nich to raczej
    > groszowa sprawa ale aż tak?

    Coś się pewnie zepsuło i helmutowi nie chce się naprawiać - oddaje i kupuje
    nową. Januszex zbiera złom, naprawia i sprzedaje w Polsce. Póki wszyscy
    są zadowoleni to spoko - jednak wydaje mi się, że nowa badziewna pralka za
    tysiaka wytrzyma tyle samo co 10-15 letnia używka po helmucie. A w takim
    wypadku zdecydowanie wolę nową - ładniejsza, czystsza no i jakoś lepiej by
    mi się gacie prało w nowej. W starej helmut może codziennie obesrane gacie
    swoje prał... Fu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.