  • Data: 2009-02-04 20:12:08
    Temat: Re: Jaki komin do pieca gazowego?
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Druid29 wrote:
    > Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > Chyba polskie przepisy nie dopuszczają tworzywa sztucznego na
    > przewodzie spalinowym. Mi instalatorzy zamiast plastikowego systemu
    > Viessmanna dali stalową rurę.

    A to jest dyskusyjne.
    Jeśli składamy kocioł i komin we własnym zakresie, to bezwzględnie
    musimy przestrzegać tego przepisu.
    Natomiast w tym przypadku instalujemy kocioł z kompletnym systemem
    odprowadzenia spalin.
    Jako całość ma dopuszczenie i stosowne atesty.
    Przy okazji, obok toczy się dyskusja o zagrożeniu piorunami. Wkład z
    tworzywa ma tu dodatkową zaletę :)

    Święte słowa.

    pozdrawiam Piotr