    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie materialy do kosy spalinowej
    Date: Fri, 08 Apr 2011 12:55:56 +0200

    W dniu 08.04.2011 09:34, Kris pisze:

    > Użytkownik <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kup w biedronce 5litrówwody niegazowanej za 1,5zł, wylej wode i w ten
    > baniaczek nalej benzyna na stacji paliw jak nie masz innego pojemnika

    No to właśnie nie jest najlepszy pomysł. Już lepiej do pojemnika po
    płynie do spryskiwaczy, a najlepiej kupić jakiś atestowany (może być
    tworzywowy) kanister z dokręcanym lejkiem.

    > Jak uniwersalna? Do dwusuwów dolewało się olej do czterosówwó nie.
    > Przeczytaj w instrukcji twojej kosy czy ma być "czyste" paliwo" czy
    > mieszanka z olejem. A jesli mieszanka to doczytaj w jakich proporcjach
    > bo tu na grupie wróżek nie ma i nie zgadniemy

    Do dwusuwów tak, trzeba olej odpowiedni, ale pytajnikowi chodziło o
    specjalne coś co się leje do paliwa dla starszych, "ołowiolubnych"
    silników, jakiś taki "ołów" do bezołowiowej. Pieron wie co w tym siedzi.

    A odpowiadając, kup zwykłą bezołowiową, i dolej tylko olej do 2taktów.
    Znajomy zalał kiedyś do kosiarki paliwo jakieś takie specjalne do
    rajdówek, powera miała podobno niesamowitego, nie wiem czym się to dla
    niej skończyło, ale chyba nie śmiercią tragiczną bo jeszcze długą nią
    kosił..