  • Data: 2016-06-01 13:39:26
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 12:17:11 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Uprzejmie prosze grono o podanie mi gotowych i dzialajacych u Was
    > rozwiazan instalacji kamer zewnetrznych z rejestratorem. Podglad online
    > mile widziany. Nie chce sie doktoryzowac z tej dziedziny, tym bardziej,
    > ze macie i uzywacie.
    > Cel to rejestracja ruchu na i przy posesji z powodu okolicznych wlaman

    Mam 4 kamery tego typu
    http://allegro.pl/monitoring-kamera-900tvl-cctv-cmos
    -rybie-oko-mdkb9-i5416896644.html
    Tylko że dostałem je prawie darmo
    i rejestrator z dyskiem 500gb
    http://www.ceneo.pl/11534816#tab=spec
    Też dostałem za symboliczna flaszkę
    Ustawione nagrywanie jak wykryje ruch
    Na dysku sa nagrania chyba od września 2015
    Podgląd i sterowania via net z wewnetrznej sieci czy też z zewnątrz czy też
    bezpośrednio przez tv.
    Ustawiłem go w garażu podłączyłem kablem do lan i praktycznie zapomniałem że
    istnieje. Tylko sobie z rańca przy kawie przeglądam zapisane zdarzenia z nocy
    Kamery w trybie nocnym z podczerwienią.
    Ciekawsze zdarzenia:
    -kradzież laczka przez lisa
    -jakiś typ się koło 22giej po podjeździe kręcił i w okna i do auta zaglądał-
    pokazałem zapis znajomemu policjantowi- od razu typa rozpoznali był już wcześniej u
    nich gościem na posterunku za włamania. U mnie na szczęście bez strat. Miesiąc
    później złapany na gorącym uczynku pewnie teraz kilka lat na państwowym posiedzi
    -kilkanaście filmików z moim nieobecnym już piesem- pamiątka taka

    Sprzęty pewnie zabytkowe już i gdybym nie to że prawie darmo mnie wyniosły to pewnie
    bym myślał o czymś nowszym- jakieś kamery IP bo podobno obraz lepszej jakości
    Ale póki co to co jest działa, spełnia moje oczekiwania.
    Obsługa i konfiguracja banalnie prosta
    Obraz z 4 kamer do rejestratora na 2 chyba skrętkach, zasilanie 12v też tymi samymi
    skrętkami