  • 1. Data: 2016-06-01 12:17:13
    Temat: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    Uprzejmie prosze grono o podanie mi gotowych i dzialajacych u Was
    rozwiazan instalacji kamer zewnetrznych z rejestratorem. Podglad online
    mile widziany. Nie chce sie doktoryzowac z tej dziedziny, tym bardziej,
    ze macie i uzywacie.
    Cel to rejestracja ruchu na i przy posesji z powodu okolicznych wlaman
    do domow.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2016-06-01 13:00:47
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 12:17:11 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > ze macie i uzywacie.
    > Cel to rejestracja ruchu na i przy posesji z powodu okolicznych wlaman

    raspberry pi plus prosty programik wykrywający ruch i wtedy robiący fotę.
    Powiesilem takie toto na plebanii i nawet zrobiłem film z tych fotek w temacie grupy
    :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=aVoxFJViTTo&feature=
    youtu.be

    b.

  • 3. Data: 2016-06-01 13:25:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    > Powiesilem takie toto na plebanii i nawet zrobiłem film z tych fotek w temacie

    fajne. możesz coś bliżej podrzucić?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-06-01 13:25:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 13:00:48 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    > Powiesilem takie toto na plebanii i nawet zrobiłem film z tych fotek w temacie

    Bez sensu IMHO - za duzo dziubaniny. Ja lubie ubiquiti i poszedlbym w ten
    zestaw:

    http://www.cyberbajt.pl/produkt/4128/zestaw-3x-ubiqu
    iti-aircam-kamera-ip-1mphdtv-720p.html

    W zestawie jest swietne / proste w obsludze oprogramowanie - najbardziej
    przydatna funkcja to pewnie przewijanie do momentow, kiedy kamera wykryla
    ruch (mozna tez rysowac strefy, w ktorych ruch ma byc wykrywany) no i
    oczywiscie pelny podglad przez Internet do wszystkich kamer z poziomu
    przegladarki - wiec i z telefonu czy tableta.

    Do tego trzeba oczywiscie miec rejestrator - albo zwykly komp albo dedykowany
    (drogi):

    http://www.cyberbajt.pl/produkt/6339/ubiquiti-airvis
    ion-nvr-rejestrator-dla-kamer-ubi.html

    Tu mozliwosci i obsluga softu:

    http://www.cyberbajt.pl/raport/481/0/484/

    Nie mam ale chyba nabede ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-06-01 13:30:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 01.06.2016 12:17, Maniek4 wrote:
> [...]
    > ze macie i uzywacie.
    > Cel to rejestracja ruchu na i przy posesji z powodu okolicznych wlaman

    NAS Synology + kamery Hikvision
    Działa od 3 lat bez szwanku... tfu tfu

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2016-06-01 13:39:26
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > ze macie i uzywacie.
    > Cel to rejestracja ruchu na i przy posesji z powodu okolicznych wlaman

    Mam 4 kamery tego typu
    http://allegro.pl/monitoring-kamera-900tvl-cctv-cmos
    -rybie-oko-mdkb9-i5416896644.html
    Tylko że dostałem je prawie darmo
    i rejestrator z dyskiem 500gb
    http://www.ceneo.pl/11534816#tab=spec
    Też dostałem za symboliczna flaszkę
    Ustawione nagrywanie jak wykryje ruch
    Na dysku sa nagrania chyba od września 2015
    Podgląd i sterowania via net z wewnetrznej sieci czy też z zewnątrz czy też
    bezpośrednio przez tv.
    Ustawiłem go w garażu podłączyłem kablem do lan i praktycznie zapomniałem że
    istnieje. Tylko sobie z rańca przy kawie przeglądam zapisane zdarzenia z nocy
    Kamery w trybie nocnym z podczerwienią.
    Ciekawsze zdarzenia:
    -kradzież laczka przez lisa
    -jakiś typ się koło 22giej po podjeździe kręcił i w okna i do auta zaglądał-
    pokazałem zapis znajomemu policjantowi- od razu typa rozpoznali był już wcześniej u
    nich gościem na posterunku za włamania. U mnie na szczęście bez strat. Miesiąc
    później złapany na gorącym uczynku pewnie teraz kilka lat na państwowym posiedzi
    -kilkanaście filmików z moim nieobecnym już piesem- pamiątka taka

    Sprzęty pewnie zabytkowe już i gdybym nie to że prawie darmo mnie wyniosły to pewnie
    bym myślał o czymś nowszym- jakieś kamery IP bo podobno obraz lepszej jakości
    Ale póki co to co jest działa, spełnia moje oczekiwania.
    Obsługa i konfiguracja banalnie prosta
    Obraz z 4 kamer do rejestratora na 2 chyba skrętkach, zasilanie 12v też tymi samymi
    skrętkami

  • 7. Data: 2016-06-01 13:40:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
> [...]
    > macie i uzywacie.
    > Cel to rejestracja ruchu na i przy posesji z powodu okolicznych wlaman do

    Jakiej wielkości teren, jakie odległości od kamer? Jakie jest oświetlenie
    tego terenu w nocy? Czy ma być możliwość rozpoznania twarzy, jeśli tak, to z
    jakiej odległości?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2016-06-01 13:44:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 13:00:48 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    >film z tych fotek w temacie grupy :-)
    meczet jakiś?;)

  • 9. Data: 2016-06-01 13:50:08
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 13:44:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > meczet jakiś?;)

    katolicki ale widac perspektywiczne myslenie - z tysiac lat postoi, najwyzej sie
    minarety dobuduje :)

    b.

  • 10. Data: 2016-06-01 13:53:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 13:39:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Mam 4 kamery tego typu
    > http://allegro.pl/monitoring-kamera-900tvl-cctv-cmos
    -rybie-oko-mdkb9-i5416896644.html
    [...]
    > Sprzęty pewnie zabytkowe już i gdybym nie to że prawie darmo mnie wyniosły to
    pewnie bym myślał o czymś nowszym- jakieś kamery IP bo podobno obraz lepszej jakości

    IP nie ma wplywu na jakosc (to oznacza wylacznie, ze kamera ma wyjscie
    LAN - czyli dziala w sieci). To co masz jest ok ale jak przyjdzie co do
    czego to sie okaze, ze nie da sie nawet twarzy rozpoznac bo jakosc za
    slaba. Takze - kamera wylacznie nagrywajaca w jakosci minimum HD i najwygodniej
    IP z zasilaniem PoE - czyli puszczasz do niej jedna skretke i nic wiecej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.