  • 191. Data: 2016-06-17 15:08:47
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: quent <x...@x...com>

    On 17.06.2016 14:51, Uzytkownik wrote:

    > Ale ja tego nie pisałem do Ciebie tylko do Budynia, rozszerzając Twoją
    > wypowiedź :)

    Budyń też to wie pewnie ;-)
    Obstaje przy swoim bo tanio i daje radę... w jakimś sensie...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 192. Data: 2016-06-17 16:32:08
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 13:30:42 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    pozwolic go zidentyfikowac. Czyli wystarczy zrobic kilkanascie fotek.

    > Nie po to żeby wykryć intruza, ale móc rozpoznać, znaleźć i udowodnić.
    > Rzecz w tym, że kilkanaście fotek nie wystarczy. Jak Ci wejdą na posesję
    > kapturki to trudno będzie kogokolwiek rozpoznać. Wtedy o rozpoznaniu
    > czasami decyduje ułamek sekundy, kiedy kapturek akurat się spojrzy w
    > kamerę i uwidoczni swoją gębę.
    > Tak więc z kilkuminutowego filmu o rozpoznaniu może zadecydować ułamek
    > sekundy (kilka klatek filmu), którego najpewniej nie będzie na Twoich
    > zdjęciach.

    no dobra, fotek ma byc duzo :-)

    > To jest tylko i wyłącznie Twoja opinia, ponieważ nie miałeś do czynienia
    > z prawdziwym monitoringiem.

    symbolem "praqwdziwego' monitoringu jest spora puszczona na to kasa. No to fakt ze
    nie mialem z taką do czynienia :)

    -hd-720p-microsd-i6158200019.html
    mialo sens. Zebym to umial oprogramowac po swojemu to byłby miód :)

    > Takie zabawki nie mają sensu w domu czy w biurze z prostego powodu.
    > Złodziej jak się włamie i zauważy taka kamerkę to ją zniszczy albo
    > zabierze i g.... z Twoich nagrań.

    no cały pic w tym zeby one online wysylaly fotki/video na serwer którego zniszczyc
    zlodziej nie da rady. Dlatego pisze ze chcialbym miec dostep do oprogramowania
    takiego badziewia.

    b.

  • 193. Data: 2016-06-17 22:51:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 17.06.2016 o 11:20, Maniek4 pisze:

    > Poprosz o link.

    http://iv.pl/images/58887947407725296012.jpg

    http://tinyurl.com/jjumq87
    http://tinyurl.com/h9f79zo
    http://tinyurl.com/jjj6fqr

    Albo szukaj w google:
    Camspot Recorder 2.1
    Camspot 3.1

  • 194. Data: 2016-06-17 23:04:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 14:10:37 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Oczywiście nie jest to pełny standard AHD lecz AHD-M, ale i tak zapewnia
    > sto razy lepszy obraz niż Twoja malinka :)

    sądzisz czy wiesz? Tam z linka daje 1280x720, kamery maliny to 8MP 3280 x 2464. Moze
    jest roznica w optyce - ale przeciez w tanim chinskim g... AHD tez nie ma optyki
    zaissa.

    b.

  • 195. Data: 2016-06-17 23:09:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 15:08:48 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Budyń też to wie pewnie ;-)
    > Obstaje przy swoim bo tanio i daje radę... w jakimś sensie...

    zgoda -cena dla mnie jest kluczowa przy zachowaniu pewnego minimum uzytecznosci,
    wodotrski sa mi zbedne. Np teraz poluje na sójkę która codziennie rano mnie orzechy z
    balkonu podbiera :) Trzeba miec wlasciwe cele :-)))
    Nie dam 2kzł za sprzet który mi sie zepsuje jak tylko gwarancja minie :)

    b.

  • 196. Data: 2016-06-18 07:50:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-06-17 o 23:04, Budyń pisze:

    > sądzisz czy wiesz? Tam z linka daje 1280x720, kamery maliny to 8MP 3280 x 2464.
    Moze jest roznica w optyce - ale przeciez w tanim chinskim g... AHD tez nie ma optyki
    zaissa.

    To się k.... zdecyduj w końcu czy piszesz o kamerkach malinowych za
    100-150zł za sztukę czy o kamerkach po 10zł :)

    Do wyliczeń kosztów liczysz jakiś syf po 10zł, ale jak się dochodzę o
    parametry to piszesz o kamerce za ponad 100zł.

    Oczywiście w tanich kamerach AHD nie ma optyki Carla Zeissa. Jednak
    porównując optykę plastikową o wielkości ziarenka pieprzu czy główki
    szpilki z optyką szklaną o średnicy 10-20mm będzie ogromna różnica,
    przede wszystkim w czułości takiej kamery. Co z tego, że masz od ch.....
    pikseli, które nie będą mogły nic "zobaczyć", bo za mało światła pada na
    matrycę. Kamery profesjonalne są przystosowane do rejestracji obrazu
    zarówno w dzień przy dobrym oświetleniu jak i w nocy.

  • 197. Data: 2016-06-18 08:41:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 18 czerwca 2016 07:49:59 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    >
    > Do wyliczeń kosztów liczysz jakiś syf po 10zł, ale jak się dochodzę o
    > parametry to piszesz o kamerce za ponad 100zł.

    ano fakt - zamieszalem. Mozna uzyc dedykowanej 8mp albo usb. Dedykowana ma bardzo
    maly obiektyw i duzo pixeli (takich teraz uzywam), a usb malą rozdzielczosc ale
    wiekszy obiektyw (tania).
    Nie znalazlem zadnego porownania kamerek usb co do jakosci obrazu.

    tak przeglądam chinczyka

    http://pl.aliexpress.com/wholesale?SearchText=ip+cam
    era+module&catId=&initiative_id=SB_20160617223234

    moze tam by wygrzebal cos sensownego do zabawy. Wiem, wiem - nie znam sie na
    profesjonalnym monitoringu :-) I nie zamierzam.

    Sójka rano sfocona :-)

    b.

  • 198. Data: 2016-06-19 14:22:48
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-06-17 o 16:32, Budyń pisze:

    > no cały pic w tym zeby one online wysylaly fotki/video na serwer którego zniszczyc
    zlodziej nie da rady. Dlatego pisze ze chcialbym miec dostep do oprogramowania
    takiego badziewia.

    Wiec jesli pic tylko w tym to za 250zl masz gotowe rozwiazanie do
    ktorego potrzeba tylko wifi.

    https://www.youtube.com/watch?v=HNhWKRzhWes

    Tmek

  • 199. Data: 2016-06-19 15:36:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-06-17 o 16:32, Budyń pisze:

    > no dobra, fotek ma byc duzo :-)

    Czasami można rozpoznać osobę po sposobie poruszania się.
    Dużo fotek tu nie pomoże.

    > symbolem "praqwdziwego' monitoringu jest spora puszczona na to kasa. No to fakt ze
    nie mialem z taką do czynienia :)

    Brednie piszesz.
    Udowodniłem Ci przecież, że można zrobić profesjonalny monitoring taniej
    niż Twoje bezużyteczne zabawki, bez pier..... się w pisanie programów.
    Poza tym jak ktoś chce mieć jeszcze taniej jedną czy 2-3 kamery to można
    kupić kamerki IP podłączane skrętką lub WiFi, które można skonfigurować
    tak, że same będą wysyłały nagrania na dowolny serwer, FTP, pocztę czy
    dysk sieciowy. Mogą to być serwery FTP czy darmowa poczta, które można
    założyć w kilka minut. Jako dysk sieciowy może posłużyć podłączony
    twardy dysk czy pen drive do lokalnego routera, a router to chyba już
    każdy w domu posiada, kto korzysta z internetu.
    Oczywiście tego typu rozwiązanie ma pewne wady względem profesjonalnego
    rejestratora, ale do pewnych celów może się spokojnie nadać.
    Takie kamerki WiFi można już kupić poniżej 100zł. W cenie 200-400zł to
    już można kupić kamerki zewnętrzne, które można wykorzystać zarówno jak
    wyżej, ale także mogą współpracować z profesjonalnymi rejestratorami.
    Kupując taką kamerkę, później można system stopniowo rozbudowywać.
    Jak więc widzisz Twoje rozwiązanie to tylko droga, bezużyteczna dla
    prawdziwego monitoringu zabawka, która wymaga dużego nakładu pracy i
    zaangażowania, a efekty są mizerne.
    Posiada tylko i wyłącznie wartość dydaktyczną. Zaś Twoja postawa
    przypomina niepotrzebne wyważanie drzwi.

> [...]
    zlodziej nie da rady. Dlatego pisze ze chcialbym miec dostep do oprogramowania

    ROTFL
    Takie kamerki wewnętrzne, które wysyłają nagrania na dowolny serwer
    kupisz już poniżej 100zł. Kamerki zewnętrzne kupisz już od 200zł.

  • 200. Data: 2016-06-19 19:31:29
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 17.06.2016 o 14:57, Kris pisze:

    > http://olx.pl/oferta/rejestrator-n6200-ip-nvr-4ch-10
    80p-onfiv-h-264-CID99-IDdPVyF.html
    > Taki rejestratorek znalazłem. warte to swojej ceny?

    mam taki rejestrator tylko 8 kanałowy. on niczego nie nagrywa.
    znaczy..... przeczytaj cały wątek. są kamery które nazywają się top201.
    ich wersji jest od groma. większość z nich, w menu ma opcje zapisu naftp
    lub nas ie. ale ta opcja nie działa. nie działa bo to kamerka za
    15usd+obudowa i obiektyw. więc trudno wymagać cudów. gdzieś czytałem, ze
    tak wogóle to one potarfiły kiedyś zapisywać na dysk, ale nie radziły
    sobie z błedami, przerwani itp. więc ta opcje na stałe wyłączono. tu
    właśnie pojawia się przywołany przez Ciebie rejestrator. on potrafi bez
    liczenia czegokolwiek zapisać obraz z kamer IP na dysk. w zasadzie nic
    więcej. Zdalna obsługa - tępa, audio nagrasz, ale wyjącia audio niema,
    (tylko przez kompa) połączenie z dyskiem twardym przez esata (sprawdź) -
    kabelka niema. Jak drugi raz nie włączył nagrywania bo nie widział ruchu
    - to go przestawiłem na zapis ciągły. Mimo wymienionych wad,
    niedociągnięć, działa bez innych problemów przez ponad pół roku.

    ToMasz

    PS poszukaj mojego postu w tym wątku. tam jest skrót do działających kamer