  • 211. Data: 2016-06-21 14:36:16
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.06.2016 13:17, Myjk wrote:
    > Mon, 20 Jun 2016 18:45:32 +0200, quent

    > O! Udało Ci się "hikowy" stream server uruchomić? Mnie nie chce ruszyć,
    > ponadto jak ustawiam server stream to znika podgląd na żywo w HQVMs.

    Daj jakiś screen może bo nie wiem w czym rzecz.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 212. Data: 2016-06-21 15:19:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Jun 2016 14:36:16 +0200, quent

    > Daj jakiś screen może bo nie wiem w czym rzecz.

    Piszę o aplikacji pod Windę:
    HQ Video Management System Stream Media Server

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 213. Data: 2016-06-21 19:13:02
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.06.2016 15:19, Myjk wrote:
    > Tue, 21 Jun 2016 14:36:16 +0200, quent

    > Piszę o aplikacji pod Windę:
    > HQ Video Management System Stream Media Server

    Nie używałem jej.
    Te kamerki zapisują u mnie na NAS poprzez Synology Surveillance Station
    ale mogą też zapisać na dowolny FTP czego jednak nie testowałem.
    Podgląd na żywo mam via pc browser lub przez komórkę, soft Synology lub
    bezpośrednio przez soft hikvision.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 214. Data: 2016-06-21 20:43:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Jun 2016 19:13:02 +0200, quent

> [...]
    > ale mogą też zapisać na dowolny FTP czego jednak nie testowałem.
    > Podgląd na żywo mam via pc browser lub przez komórkę, soft Synology lub

    SSS dodają do rejestratorów albo do NASów?

    Z zewnątrz też jest dostęp i czy w razie
    braku stałego IP trzeba kombinować z DDNS?

    Właśnie się zastanawiam jak to na zewnątrz
    udostępnić przy LTE...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 215. Data: 2016-06-22 08:33:04
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.06.2016 20:43, Myjk wrote:
    > SSS dodają do rejestratorów albo do NASów?

    W NAS Synology jest SS z licencją na 2 kamery.

    > Z zewnątrz też jest dostęp i czy w razie
    > braku stałego IP trzeba kombinować z DDNS?

    Ja mam stałe ip ale dla zmiennych ip Synology ma taką usługę
    "QuickConnect". Choć nie widzę powodów, żeby jakieś DDNS nie miało
    działać jeśli router to obsługuje.

    Z tym, że aby dostać się bezpośrednio do kamery aby sobie popatrzeć na
    żywo, nie jest potrzebny NAS ani żadna tam konfiguracja DDNS na
    routerze. Jeśli kamera(y) ma wpisaną bramę to soft na androida EZVIZ
    znajdzie ją(je) sam:
    https://lh3.googleusercontent.com/y47kMAqmB32dzWKmeJ
    bT6AvegAOYPz_FLrJlz4Rexng1LYiR5lAJ1Htayd-s8eWA3xu4=h
    310

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 216. Data: 2016-06-22 20:48:32
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 21.06.2016 o 20:43, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Z zewnątrz też jest dostęp i czy w razie
    > braku stałego IP trzeba kombinować z DDNS?
    >
    > Właśnie się zastanawiam jak to na zewnątrz

    kamery korzystają z "chmury". więc jak już kamera znajdzie się w sieci,
    w internecie, to korzystając z softu producenta, znajdziesz ją. bez
    żadnego przekierowywania portów. i producenta softem na windowsa cośtam
    nagrasz. może nawet na androidzie nagrasz..... tylko z tego LTE jak
    długo będziesz korzystał? Ja też mam internet lte, ale wolałem dać
    rejestrator w lokalu, a LTE "zużywa się" tylko do podglądu

    ToMasz

  • 217. Data: 2016-08-16 13:05:20
    Od: a...@h...com