  • 1. Data: 2016-05-31 14:06:12
    Temat: Farby antygraffiti
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Potrzebuję farbę antygraffiti do pomalowania betonowej ściany dla
    zabezpieczenia przed malunkami. Czy ktoś z Grupowiczów poleci jakąś
    farbę, której cena nie zabija?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-05-31 21:31:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lodzki Polifarb kiedys robil. Czy robi dalej nie wiem. Nie jest wykluczone ze kazda
    farba lub lakier oparty na silikonie zadziala.

  • 3. Data: 2016-06-01 21:50:41
    Temat: Re: Farby antygraffiti
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Lodzki Polifarb kiedys robil. Czy robi dalej nie wiem. Nie jest wykluczone ze kazda
    farba lub lakier oparty na silikonie zadziala.

    No właśnie przestali produkować. Nie każda farba na silikonie się tu
    nada. Najtańsze antigraffiti są na wosku i są jednorazowe
    Jacek

  • 4. Data: 2016-06-07 19:33:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-01 o 21:50, Jacek pisze:

    > No właśnie przestali produkować. Nie każda farba na silikonie się tu
    > nada. Najtańsze antigraffiti są na wosku i są jednorazowe
    > Jacek

    Swego czasu Gaz-Bud.pl robił.
    Może jeszcze mają w ofercie?

    --