  • Data: 2016-06-01 14:53:38
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 14:46:24 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Suuper, tylko zeby wybrac polaczenie to trzeba dziubac jak dzieciol w
    > keran druga reka, bo jedna nie bardzo sie daje. Ma to swoje zalety, ale
    > bez przesady. Stare telefony w obsludze dzwonienia byly znacznie
    > wygodniejsze, ale to tak na marginesie.

    Obecnie mam huaweia p9 i zeby wybrac numer mowie: hello huawei (mozna ustawic
    dowolna fraze) call KONTAKT i juz wybiera. Telefon moze nawet lezec 10m
    dalej - jak lezy na stole to automatycznie wlacza sie tryb glosnomowiacy :)

    Takze to co mowisz to nieprawda ;-)

    Wyszukiwanie kontaktow paluchem tez jest przeciez mega proste - klikasz w
    "telefon" i wystukujesz na klawiaturze numerycznej fragment nazwy kontaktu.
    Pokazuja sie odrazu wszystkie pasujace pozycje. Sprobuj to samo w nokii 3310
    jak masz np. 500 kontaktow :) O ile tyle sie da zapisac :D

    > Potrzebujesz wiecej jak 25 klatek?

    Potrzebuje duzo wiecej jak 704x576. A z tego co widze to jest maksimum
    tego rejestratora. Wiesz co to 704x576?

    https://www.youtube.com/watch?v=iEbh9NRCaow

    Daj na pelny ekran.

    A potem odpal to (na pelnym ekranie i z jakoscia 1080p):

    https://www.youtube.com/watch?v=6YzX-BvAXGc

    Widac roznice? ;-)
    pozdr.

    --