    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Karty RFID, a karty HID. [BTW]
    Date: Mon, 10 Aug 2009 12:10:24 +0200

    Jackare wrote:
    > Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Dzieki.
    > A jak jest z tzw. Facility code?
    > Mozna go dograc do istniejącej karty Unique, czy musiałby to zrobić
    > producent?
    > JaC
    >
    > Nie siedzę w temacie w głębokich szczegółach technicznych, ale z tego
    > co wiem do unique'a niczego się nie dogra na etapie personalizacji
    > karty. Karta jest przeznaczona tylko do odczytu i wszystkie
    > informacje w IC'ku zapisuje producent. Być może są jakieś mutacje lub
> [...]

    teoretycznie dla pełnej szczelności systemu to indywidualny kod powinien być
    automatycznie wgrywany na etapie produkcji chipów lub wypalany poprzez
    zniszczenie odpowiednich ścieżek. to takie moje dwa grosze. Bo pojawienie
    sie na rynku gołych chipów które można nagrać spowodowało by że system
    stałby sie kompletnie bezsensowny.

    Swoją droga dziwie sie do dzisiaj czemu komórki nie maja tak
    przygotowywanego niezmiennego kodu IMEI.