  • 1. Data: 2016-02-26 11:29:44
    Temat: Klej metal-glazura
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Witam,

    małżonka wymyśliła nowe kinkiety w łazience, problem polega na tym, że w
    jednym miejscu przebiegają przewody, więc zamiast wiercić postanowiłem
    użyć super-hiper mocnej taśmy klejącej.

    W przypadku jednego kinkietu trzyma bez problemu, za to drugi (bliżej
    wanny) po tym jak ktoś bierze kąpiel dłuższą niż 15 minut odpada.
    Wypróbowałem już 3 różne taśmy i ciągle to samo, trzyma do momentu
    dłuższej kąpieli. Czyściłem, odtłuszczałem powierzchnię kafla i nic.
    Chyba czas na coś mocniejszego.

    Polecicie jakiś konkretny klej? Taki, żeby spełnił swoją rolę, ale jak
    małżonce znowu się odmieni, to żeby nie trzeba było wymieniać kafla.

    Thx.

  • 2. Data: 2016-02-26 14:33:04
    Temat: Re: Klej metal-glazura
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 lutego 2016 11:29:43 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:
> [...]
    >
    > Polecicie jakiś konkretny klej? Taki, żeby spełnił swoją rolę, ale jak
    > małżonce znowu się odmieni, to żeby nie trzeba było wymieniać kafla.

    Sylikon.
    Grubo :)
    Na odtłuszczone.
    Ale i tak może sie okazać że jak odkleisz kiedyś to kafelek bedzie nie do
    doczyszczenia z silikonu.

  • 3. Data: 2016-02-26 14:48:58
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-02-26 o 14:33, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Na odtłuszczone.
    > Ale i tak może sie okazać że jak odkleisz kiedyś to kafelek bedzie nie do

    hmm. No racja, zaraz spróbuję, bo mam akurat na stanie.

  • 4. Data: 2016-02-26 15:01:31
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-26 11:29, twistedme wrote:
> [...]
    >
    > Polecicie jakiś konkretny klej? Taki, żeby spełnił swoją rolę, ale jak
    > małżonce znowu się odmieni, to żeby nie trzeba było wymieniać kafla.

    Używam na zewnątrz i wewnątrz "soudal fix all high tack" i jeszcze mnie
    nie zawiódł.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2016-02-26 20:33:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Polecicie jakiś konkretny klej?
    klej do szyb bool
    ToMasz

  • 6. Data: 2016-02-26 23:30:11
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2016-02-26 o 11:29, twistedme pisze:
> [...]
    >
    > Polecicie jakiś konkretny klej? Taki, żeby spełnił swoją rolę, ale jak
    > małżonce znowu się odmieni, to żeby nie trzeba było wymieniać kafla.

    hot glue - u mnie trzyma nawet wieszaki na ręczniki, no chyba że chcesz
    się na tym sam wieszać ..... wtedy też ma plusy bo się urwie ......

    Grześ

  • 7. Data: 2016-02-27 08:13:53
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    klej Mamut