eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKocioł kondensacyjny, system kominowy z tworzywa sztucznego › Re: Kocioł kondensacyjny, system kominowy z tworzywa sztucznego
  • Data: 2019-11-19 13:24:50
    Temat: Re: Kocioł kondensacyjny, system kominowy z tworzywa sztucznego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 października 2019 05:52:27 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Dokładnie. Komin z plastiku jest bardziej odporny na kwasy i korozję.
    > Natomiast kominy z nierdzewki działają lepiej jako dodatkowy wymiennik
    > ciepła, ale bywa, że potrafią skorodować w bardzo krótkim czasie.
    > Niestety niektóre firmy nie dbają o jakość spawów i ich oczyszczenie po
    > spawaniu.

    Znalazłem rozwiązanie żeby wilk był syty i owca cała
    https://allegro.pl/oferta/termet-komin-pakiet-spalin
    owy-przez-sciane-60-100-8358068790
    https://allegro.pl/oferta/rura-koncentryczna-turbo-6
    0-100-1-m-al-pp-8675720241
    Z wierzchu aluminium w środku PP
    więc spełnia kryteria rozporządzenia(aluminium jest niepalne)