    Subject: Re: Kryj się kto może.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 15 Jul 2021 17:24:28 +0200

    upiekł wodny chleb i wciska głodne kawałki.
    z pół m2 styropianu na posadzce położył.

    ze z kolejnej grupy śmietnik robi.

    > Nikt nie neguje jak szybko potrafisz uzyszkodnik pisać. A do tego bardzo skromny
    jesteś bo nie pochwaliłes się że wygrałeś w konkursie na najszybciej pisząca
    sekretarkę. Tam sekretarkę. Wygrałeś z drukarka mozaikową. Tak trzymaj. Niech
    odpisywanie zabiera ci ułamek czasu.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.