    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kurs franka
    Date: Thu, 15 Jan 2015 15:51:14 +0100

    Ergie wrote:

    > Jest też dobra wiadomość - bank centralny obniżył stopy, ale to marne
    > pocieszenie.

    Czemu marne? Znakomite. Koszt kredytu jest w przybliżeniu
    określony funkcją wykładniczą c*e^x, gdzie c jest kosztem
    franka, a w x wchodzą wszystkie rzeczy związane z oprocentowaniem.
    Zmiany c nie są aż tak ważne (o ile Cię oczywiście dalej stać
    na ratę), kluczowe jest niskie x. Nie desperuj, tylko na
    spokojnie policz dla warunków ze swojej umowy kredytowej, bo
    może się okazać, że nie taki diabeł straszny...

    > Ps. Chciałem kupić ale w kantorach już pusto - franków brak widocznie co
    > szybsi i sprytniejsi wykupili rano.

    Bo dziś to się, Panie, kupuje w internetach...

    > A w latach 2007-2008 analitycy mówili że do 2,5 nigdy nie dojdzie.

    Tylko zobacz, jakie wtedy było oprocentowanie. :-)

    Pozdrawiam, Piotr