    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Lakier "Przemysłowy"?
    Date: Thu, 23 Dec 2010 18:07:45 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Thomas" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c97b95ff-7468-4310-9d2c-

    > jak sie odkurzy jak należy to skąd pył?

    Nigdy nie odkurzysz idealnie.

    > trochę chyba nie do końca. W zamkniętym obiegu to się robi impregnację
    > a nie lakierowanie.

    Jako takiego impregnowania nikt nie robił. Myslę, że lakier podkładowy już
    był zarazem impregnatem.
    Wcześniej chyba wystarczająco jasno napisałem, że poprzez natrysk nakładany
    był podkład oraz lakiery jednokrotnego krycia - coś a w rodzaju
    lakierobejcy, bo po tych lakierach widać było strukturę drewna.
    Lakiery kryjące, poprzez które nie było widać struktury drewna nakładane
    były ręcznie jako druga warstwa na podkład, który wcześniej był nakładany w
    kabinie natryskowej.

    > Nie wyobrażam sobie by lakier był filtrowany (dla
    > usunięcia pyłu) bo to by zmieniło kolor zatrzymując pigment na filtrach.

    Powtarzam jeszcze raz.
    Ja nie muszę sobie tego wyobrażać, bo ja przy tym robiłem i to ja
    uruchamiałem automatykę tych kabin.

    > Zadaniem tej komory jest spowodowa , zeby lakier wnikn g biej w drewno,

    > lakier nie wnika w drewno tylko tworzy powłokę na jego powierzchni.W
    > drewno ma wnikać impregnat

    Wiesz co to są lakiery podkładowe i lakierobejce oraz jak one działają ?
    Poza tym czytaj ze zrozumieniem.