    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 17 Jul 2020 11:30:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Liczenie powierzchni drewna
    From: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    Jo, naciulaj im do wiwatu. Dla zasady.

    To jeśli o zasadach mówimy, to właśnie czekam na odbiór zamówionego towaru z Leroy
    Merlin. Już przy samym zamówieniu podali termin dostawy 3 tygodniowy. Ok. pandemia,
    dużo zamówień, wszystkie procedury wydłużone. Przełknąłem i czekam. Po 3 tygodniach
    dostałem telefon, że nie mogą mnie znaleźć i nie dowiozą. Pytają gdzie mają
    dostarczyć. Podałem im adres sklepu. Po tygodniu dostałem telefon, że do sklepy nie
    mogą zawieźć. Będą szukali. Po 2 tygodniach dostałem sms, że towar jest w sklepie. Po
    2 dniach jadę do sklepu, tak bardzo uprzejmie i grzecznie informują mnie, że przyjmą
    ode mnie reklamację za niedostarczenie towaru. Powiadomią mnie. Po 3 tygodniach
    dostałem mail, że jestem bardzo ważny dla nich i z troski o mnie informują mnie, że
    właśnie sprawdzają dlaczego towar nie doszedł i gdzie jest. Po tygodniu, dostaję
    kolejny mail,że jestem bardzo ważny (w głowie już zaczyna mi się przewracać) i
    dlatego informują mnie, że niedługo dostanę informację co się dzieje z moim
    zamówieniem. lecz gdybym chciał wycofać się to mogę i odsyłają mnie do formularza.
    No to zrezygnowałem z zamówienia. i czekam kiedy będę mógł odebrać pieniądze. Nie
    dostałem. Zadzwoniła miła Pani, która nie mówi po angielsku, że towar mogę odebrać w
    sklepie. Ponieważ teraz nie mogę go odebrać ale dopiero za tydzień, wiec dostałem
    właśnie mail oczywiście z informacją, że jestem cholernie dla nich ważny (chyba się
    położę i przestanę cokolwiek robić - taki jestem ważny) i jeśli chcę zrezygnować z
    zamówienia to podają mi link ale jeśli się zdecyduję to proszą o cierpliwość bo
    właśnie wyjaśniają sytuację.
    Niedługo będę obchodził coś ok. 100 dni realizacji zamówienia w LM.
    Budzik a ty narzekasz że zabrali ci 0,3 cm2 powierzchni.
    K.