eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMicrocar - elektryczny samochód z Chin za 8000 zł to jest to czego potrzebuje Polska › Re: Microcar - elektryczny samochód z Chin za 8000 zł to jest to czego potrzebuje Polska
  • Data: 2023-05-30 09:43:45
    Temat: Re: Microcar - elektryczny samochód z Chin za 8000 zł to jest to czego potrzebuje Polska
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2023 o 03:18, M M pisze:
    > Chodziło mi o temperaturę silnika, nie wnętrza / siedzenia.

    Zimą też?

    > Diesel zimny bardziej dymi, spala więcej oleju silnikowego. Benzynowy zimny
    pracuje na bogatej mieszance co też nie jest eko.

    Skoro cały przemysł europejski, łącznie z samochodami (wszystkie kraje
    naraz) to 7% produkcji CO2 to same samochody wypadają chyba w 1% co
    prątkowcy nazywają nie eko :) Osobiście mam w dupie niedogrzany silnik i
    w niczym mi to nie przeszkadza a prątkowcy niech sobie plują. To
    złośliwe, atakujące kurwy :)

    > Do takich częstych i krótkich przejazdów najlepszy wydaje się właśnie mały
    elektryk. To powinien być dosłownie Volkswagen czyli samochód dla ludu, prosty i
    tani - tymczasem producenci się prześcigają głównie w drogich SUV-ach.

    Tak nawiasem, tam gdzie mieszkam (obecnie nieduże miasteczko) jest chyba
    z 10 Microcarów ale takie małe diesle. Zawsze się zastanawiałem, czy mu
    silnik z ramy nie wyskoczy bo pracuje jak mały traktor. Ludziki się tym
    odpychaja a na samo wspomnienie, że może to być elektryk pukają się w
    czoło. Pali to chyba 3l/100 jest tanie w zakupie i eksploatacji.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>