  • Data: 2019-10-31 10:11:23
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty napisał:

    > Tym razem ktoś wykonał wysiłek umysłowy i porobili banery plandekowe,
    > nawet z fachowymi kółkami metalowymi do montażu na linkę. Pozyskałem
    > sporo takich mord i po odpowiednim połączeniu można z tego mieć
    > plandekę o zmiennej geometrii na przyczepkę :] Jest to w pewnym sensie
    > alegoria wspólnej Polski, bo sczepieni wspólną linką pełowcy, pisowcy,
    > konfederaci i inny plankton, pracują razem dla dobra obywatela :]

    Bo to dobry materiał na alegorie. Wcześniej tkano w tym stylu:

    Rzeczpospolita to postaw czerwonego sukna, za które ciągną Szwedzi,
    Chmielnicki, Hiperborejczykowie, Tatarzy, elektor i kto żyw naokoło.
    A my z księciem wojewodą wileńskim powiedzieliśmy sobie, że z tego
    sukna musi się i nam tyle zostać w ręku, aby na płaszcz wystarczyło;
    dlatego nie tylko nie przeszkadzamy ciągnąć, ale i sami ciągniemy.
    Niechaj Chmielnicki przy Ukrainie się ostaje, niech Szwedzi
    z Brandenburczykiem o Prusy i wielkopolskie kraje się rozprawiają,
    niech Małopolskę bierze Rakoczy czy kto bliższy. Litwa musi być dla
    księcia Janusza, a z jego córką -- dla mnie!

    --
    Jarek