  • 1. Data: 2019-10-30 22:36:47
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-10-30 o 22:38, Lisciasty pisze:
    > Kolejny raz spotykam się z poglądem, że płaski dach jest "prestiżowy".
    > Ludzie wykłócają się z MPZP żeby sobie zrobić na chacie coś, co jeszcze
    > niedawno było obciachem (tzw. domy-kostki). Nawet jak wychodzi, że płaski
    > dach będzie droższy o kilkanaście czy kilkadziesiąt tys. to nie przeszkadza.
    > Ludzie są jednak durni :>

    może o ogrody na dachach im chodzi? ale to raczej w zurbanizowanym mocno
    terenie jest porządane....

  • 3. Data: 2019-10-30 22:47:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 30.10.2019 o 22:38, Lisciasty pisze:
    > Kolejny raz spotykam się z poglądem, że płaski dach jest "prestiżowy".
    Jako odpowiedzialny za utrzymanie płaskiego dachu u babci powiem tylko,
    że w naszym klimacie to jedna z większych głupot.
    Jacek

  • 4. Data: 2019-10-31 08:49:20
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 30.10.2019 o 22:38, Lisciasty pisze:
    > Kolejny raz spotykam się z poglądem, że płaski dach jest "prestiżowy".

    > Ludzie są jednak durni :>
    >
    > L.

    Mnie podobnie
    "wydaje się", że wybory wygrywa partia, która powiesi więcej plakatów

    srał ich tam

  • 5. Data: 2019-10-31 09:01:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 31 października 2019 08:49:21 UTC+1 użytkownik marios napisał:
    > "wydaje się", że wybory wygrywa partia, która powiesi więcej plakatów

    Plakaty w tym roku były bardzo fajne. Przy zeszłych wyborach pełno
    było papierowego badziewia, które potem rozmakało, darło się i latało
    po okolicy. Tym razem ktoś wykonał wysiłek umysłowy i porobili banery
    plandekowe, nawet z fachowymi kółkami metalowymi do montażu na linkę.
    Pozyskałem sporo takich mord i po odpowiednim połączeniu można z tego mieć
    plandekę o zmiennej geometrii na przyczepkę :] Jest to w pewnym sensie
    alegoria wspólnej Polski, bo sczepieni wspólną linką pełowcy, pisowcy,
    konfederaci i inny plankton, pracują razem dla dobra obywatela :]

    L.

  • 6. Data: 2019-10-31 09:14:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 22:47, Jacek pisze:

    > Jako odpowiedzialny za utrzymanie płaskiego dachu u babci powiem tylko, że w
    > naszym klimacie to jedna z większych głupot.

    Wręcz przeciwnie. W naszym klimacie zbiorowa mądrość narodu
    przejawia się w płaskim dachu. Czy ktoś widział, by halny
    porwał stropodach pod Giewontem? Czy ktoś widział, by trąba
    powietrzna (albo inny Humberto) przestawiła naszą polską
    kostkę? No właśnie. Przez lata jedynym zmartwieniem ludzi
    próbujących tak jak Ty przepić swojej babci domek mały
    z płaskim dachem, był przeciekający dach. Obecnie to już
    nie problem. Tudzież nie trzeba już ganiać po dachu z szuflą
    w zimie, w domu jak z piosenki "Zbudujemy betonowy nowy dom".

  • 7. Data: 2019-10-31 09:24:08
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 30 października 2019 22:42:40 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:
    > może o ogrody na dachach im chodzi? ale to raczej w zurbanizowanym mocno
    > terenie jest porządane....

    To akurat mała mieścina obok dużej mieściny. Zieleni wokół sporo.
    Usłyszałem, że płaski dach jest prestiżowy. Nie wyjaśnili w szczegółach,
    gdzie tkwi ten prestiż ;P

    L.

  • 8. Data: 2019-10-31 09:28:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2019 09:14:10 UTC+1 użytkownik collie

    > Czy ktoś widział, by halny
    > porwał stropodach pod Giewontem?

    A dużo tych domów z płaskim dachem widywałeś pod Giewontem?

  • 9. Data: 2019-10-31 09:54:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.10.2019 o 09:28, Kris pisze

    > A dużo tych domów z płaskim dachem widywałeś pod Giewontem?

    Jak mawiała moja mama - nie odpowiadaj po żydowsku na pytanie,
    czyli pytaniem na pytanie. Na grupie "pl". To nie po pańsku.

  • 10. Data: 2019-10-31 10:06:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kris napisał:

    > A dużo tych domów z płaskim dachem widywałeś pod Giewontem?

    Zwłaszcza jeden stanowi ciekawy przypadek. Intersujący, mogę powiedzieć,
    że ładny. Projekt zdobył nawet prastiżową nagrodę. Pierwotnie inwestycja
    miała być realizowana gdzieś w Bueanos Aires, ale coś się posypało i do
    tego nie doszło. Więc żeby nic się nie zmarnowało, budowlę wedle planów
    postawiono w Zakopanem. W tym wszystkim najciekawsze jest to, że inwestorem
    jest... IMGW. Ech ileż tam każdej zimy fajnej roboty przy zrzucaniu śniegu
    z platform!

    https://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipMzEA62qzz3
    7Y448VcmaGRp9P3iBGlIm7neViEg=s516-k-no

    --