  • 1. Data: 2019-10-25 13:05:42
    Temat: Płyty gipsowe klejone na piankę
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jest sobie pomieszczenie którego ściany wyłożone są płytkami.
    Taka była konieczność bo kiedyś tam różne mokre prace się wykonywało.
    Teraz to pomieszczenie będzie służyć za magazyn/spiżarnie, płytki kilkudziesięciu już
    chyba letnie nieciekawie wyglądają.
    Chce to odnowić.
    Nowych płytek tam kleić nie zamierzam wystarczy pomalować
    I tak sobie wymyśliłem że nie będę skuwał tych starych płytek bo podejrzewam ze
    klejone na zaprawę cementową wiec skucie tego to trochę demolki.
    Na piankę przykleję do nich rigipsy, później farba itp
    Gdzieś nawet ostatnio słyszałem reklamę pianki do płyt gipsowych
    Myślicie że pianka będzie trzymać te płyty na kaflach?

  • 2. Data: 2019-10-25 13:32:11
    Temat: Re: Płyty gipsowe klejone na piankę
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 13:05:43 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Gdzieś nawet ostatnio słyszałem reklamę pianki do płyt gipsowych
    > Myślicie że pianka będzie trzymać te płyty na kaflach?

    jesli kafle nie odejdą od podłoża to GK na piance będzie trzymał na mur.

    b.

  • 3. Data: 2019-10-25 14:09:18
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Pomaluj płytki https://www.noxan.pl/sklep/farby-higieniczne/136-mal
    owanie-plytek-glazury-hydropox.html

  • 4. Data: 2019-10-25 14:35:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 14:09:20 UTC+2 użytkownik Piotrek Paradysz
    napisał:
    > Pomaluj płytki https://www.noxan.pl/sklep/farby-higieniczne/136-mal
    owanie-plytek-glazury-hydropox.html

    Jakiś pomysł to jest jeśli płytki położone równo, nie spękane itp to może byc w miarę
    estetyczne
    Jednak wychodzi to ok 20zł/m2 przy jednej warwie
    Płyty+ "normalna" farba wyjdą sporo taniej

  • 5. Data: 2019-10-25 15:06:18
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Oczywiście robocizny nie liczysz?

  • 6. Data: 2019-10-25 15:11:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 15:06:19 UTC+2 użytkownik Piotrek Paradysz
    napisał:
    > Oczywiście robocizny nie liczysz?

    Sam będę robił.
    Ale nawet gdyby to i tu i tu malowanie.
    W wersji z płytami dochodzi klejenie, spoinowanie i szlifowanie(ze dwa popołudnie).
    To fakt
    Ale efekt wizualny będzie zapewne lepszy

  • 7. Data: 2019-10-25 16:13:51
    Od: e...@g...com

    Dla mnie to bez sensu ale co kto lubi

  • 8. Data: 2019-10-25 17:35:25
    Od: <Ghost>

    oglegroups.com...

    Paradysz napisał:

    >Sam będę robił.

    To się nazywa samoocena.

  • 9. Data: 2019-10-25 20:27:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.10.2019 14:35, Kris wrote:
    > Jakiś pomysł to jest jeśli płytki położone równo, nie spękane itp to może byc w
    miarę estetyczne
    > Jednak wychodzi to ok 20zł/m2 przy jednej warwie
    > Płyty+ "normalna" farba wyjdą sporo taniej

    To weź zwykły epoksyd do betonu, wyjdzie połowę ceny tego hydrobox.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz