  • 101. Data: 2019-11-20 22:51:56
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 20 listopada 2019 20:46:02 UTC+1 użytkownik Kadar napisał:
    > Witam.
    > A ja wrócę do dachu. Kiedyś, przy okazji z jakich powodów wybieram płaski a nie
    skośny. Na razie o płaskich. Właśnie szukam projektu z płaskim dachem. To smutne ale
    zdecydowana większość projektów to wielki "badziew". Mam wrażenie, że wszyscy
    projektanci nastawili się na skośne i produkują je hurtowo. A te z płaskimi to jak
    poród z niechcianej ciąży.
    > Kadar

    projektanci robią typówki takie jakich chcą klienci - czyli ze skośnymi dachami.
    Zamow sobie projekt indywidualny. Ale jak cos to przecież znajdziesz:
    https://www.extradom.pl/projekty-domow-z-dachem-plas
    kim

    b.

  • 102. Data: 2019-11-21 21:02:21
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Przejrzałem to wszystko. Właśnie o tych projektach mówię wszystkie mają rozwiązania
    podobne a niektóre (nie wiem czy to z braku pomysłu bo na pewno nie dla formy) maja
    tak udziwnioną konstrukcje, że aż żal na to patrzeć. Maleńkie "pudełeczka" (inaczej
    tego nie można nazwać) może i mają jakąś myśl ale jeśli chce wziąć trochę większy
    metraż to poza powiększeniem pokoi niczego nowego nie ma w takim projekcie.
    Indywidualny prawdopodobnie odpada.
    Kadar

  • 103. Data: 2019-11-21 21:22:42
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 listopada 2019 21:02:23 UTC+1 użytkownik Kadar napisał:

    > Indywidualny prawdopodobnie odpada.

    dlaczego?

    b.

  • 104. Data: 2019-11-23 20:48:42
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie chcę uprzedzać zdarzeń więc poczekam aż się rozstrzygnie sprawa działki wtedy
    opowiem. Na razie szukam gotowca.
    Kadar