    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Monitoring na działkę
    Date: Sat, 13 Feb 2021 19:33:07 +0100

    > Napisałem CVI to konkretne rozwiązanie (polecam lekturę)
    posłuchaj. napisałeś. nie wymieniłeś ani jednego argumentu za CVI. na
    razie jedziesz po mnie, nie odnosząc się merytorycznie do zagadnienia.

    > Dziwne że z TV bezprzewodowej na jednym kabli=u koncentrycznym ogądasz
    > sobie bez problemu 4K.
    tak i co z tego. wykaż że 16kamer CVI na 4k będzie tańsze niż 16kamer 4k
    w "systemie IP"
    Powinieneś jedak liznąć wiedzy
    może masz racje. ale co to ma do rzeczy? Obśmiewasz mnie, nie używasz
    argumentów. Ja mam 9, mogę mieć 16 kamer na jednym kalbu lan; mimo że to
    prawda, nic nie wnosi

    > Proponuję doczytać o tym systemie bo przecież Ciebie to interesuje a ja
    > nie będę kopiował na grupę Wikipedii :> Już udowodniłeś, że nie masz o
    > tym pojęcia, więc proponuję się dowiedzieć abyś mógł prowadzić dyskusję :)
    dziękuję za informacje. proponuję nie jechać po rozmówcy że jest głupi i
    garbaty, tylko bronić tezy że cvi jest lepsze i tańśze

    ---

    > Opisujesz system, który był obecny 20 lat temu i porównujesz do IP
    ----
    przeczytaj co napisałem pomiędzy myślnikami i zastanów się nad wartością
    Twoich argumentów.

    > Widać, że nie rozumiesz tego tematu :)
    widać że Ty umiesz przekonać rozmówce argumentami.

    > Dodatkowo wziąłeś sobie producenta, który niewiele ma wspólnego z CVI.
    > Widać nie doczytałeś, że CVI to "wynalazek" Dahua i ich rozwiązania są
    > prawidłowe.
    tak, doczytałem sobie, a Ty jedziesz dalej po mnie, zamiast porównać CVI
    do systemów cyfrowych. A zwłaszcza do zapisu na NASie

    ToMasz

    PS
    możesz po mnie jechać jak woźnica po koniu. nadstawiam drugi policzek.
    ale jak skończysz to obronisz teze którą wysunąłem czy brakuje Ci
    pewnych fizjologicznych elementów?