    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Monitoring na działkę
    Date: Sat, 13 Feb 2021 19:52:37 +0100

    oto kadr z normalnej kamery monitoringu (tvn24)

    https://ibb.co/Dzx0RzN

    rozdzielczość słaba, ale (jak pisałem) nawet gdyby była 8k, to facet ma
    maskę i go nie rozpoznasz. jednak gdyby INNE kamery były wycelowane w
    przechodzącego faceta, tak aby wypełnił cały kadr, możesz dostrzec
    jakieś szczegóły, które teraz facet zasłania. możesz zobaczyć kto mu
    mówi dzień dobry. gdzie płaci kartą, do jakich sklepów wchodzi.

    Ja mam kamery od 20 lat, i na serio życie mnie nauczyło, że
    rozdzielczość... powyżej 720p, ma znikome znaczenie, inteligentne
    rozmieszczenie kamer to 99% sukcesu. jakby kamera miała mikrofon i
    nagrała "... choć Berek, idziemy" to może mieć 0.3mpix, a pozwoli
    rozwiązać zagadkę.
    I ja nie muszę pisać że ktoś powinien liznąć wiedzy, że powinien
    zapoznać się ze specyfikacją i że kodowanie dekodowanie jest marne. ja
    pisze co konkretnie można "zawalić" w ponad 1000złotowej inwestycji, i
    jak to naprawić przed wydaniem kasy. Jeśli nie rozumiesz, nie rozumiecie
    - trudno. jaśniej nie potrafię

    ToMasz