    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Monitoring na działkę
    Date: Sun, 14 Feb 2021 00:45:45 +0100
    <rvom2o$bqb$1@dont-email.me> <rvqnf0$2li$1@dont-email.me>
    <rvqpjo$aqq$1@dont-email.me> <rvqsa5$t2e$1@dont-email.me>
    <602137fb$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <rvred5$dkc$1@dont-email.me>
    <602146fc$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <rvrih3$p1s$1@dont-email.me>
    <6021581a$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <6021882a$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <rvs1js$kn1$1@dont-email.me>
    <60219d44$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <rvs6rb$v3b$1@dont-email.me>
    <6025b2c6$0$513$65785112@news.neostrada.pl> <s04d6t$3qs$1@dont-email.me>
    <6025c2a6$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <s05son$cjq$2@dont-email.me>
    <60267d3d$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <s05vgb$2j9$1@dont-email.me>
    <6026898a$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <s06490$79q$1@dont-email.me>
    <6026f836$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <s072u2$lff$1@dont-email.me>
    <60285b17$0$553$65785112@news.neostrada.pl>

    On 14/02/2021 00:04, yabba wrote:
    > Jak sam widzisz nie da się na tym scalaku zrobić rejestratora dla 4
    > kamer IP FullHD 1080p

    To dobrze, bo takich nie mam.

    > Takie rzeczy wykonują teraz kamery IP. Mają dwa lub więcej strumieni z
    > różnymi rozdzielczościami do wyboru. Mają opcje regulacji obrazu. Mają
    > nakładanie daty, godziny i innych napisów.

    Moje za 80złz też mają. Nie przeszkadza im jedna nie mieć sensownej
    detekcji ruchu. Skoro kupujesz nagrywarkę za 300zł to nie skodziewasz
    się tam kamer za 1000zł. To urządzenie nie jest przeznaczone na rynek
    profejsonalny, tak samo jak kamery z którymi współpracuje.

    > Naprawdę jestem zaskoczony, że trafił Ci się wyjątkowy rejestrator IP,
    > który ingeruje w strumień. Dodatkowo jeszcze nie wiesz czy na pewno były
    > w nim jakieś opcje rekompresji i obróbki obrazu.

    Zakładsz błednie że powinienem rozgryzać do końca co on potafi i dopiero
    móc w ogóle odzywać się kiedy ktoś krzyczy "nie ma takich scalaków". Nie
    uwarzasz że to troche przesada? Jak na razie w wątku wyskoczył pare osób
    z debilizmami: "nie da się kompresować H.264 w 3W". No wiec da się. Mam
    coś dalej udowadniać? Na końcu jest jakaś nagroda? Reverse engenering na
    poziomie krzemu szanowna komisja uzna za dostatecznie dobry dowód że
    jednak da się? Mam już kupować mikroskop elektronowy?

    > Tu ja cię zaskoczę. Procesorki w kamerach CCTV już rozpoznają tablice
    > rejestracyjne.

    Tak, w tych sprzedawanych do kompletu z tymi rejestratorami - na 100%, i
    jeszcze określają przebieg na podstawie grubości lakieru.

    Zauważyłeś na jaki rynek to jest scalak? To scalak na rynek "ktoś mi
    podpierdolił kosz na śmieci" a nie "robimy drugie Chiny i rozpoznajemy
    ludzi po kształcie nosa".

    > Wszystko wskazuje na to, że ten układ w rejestratorze IP robił tylko za
    > obsługę monitora HDMI.
    > Zobacz proszę w firmware czy nie ma dokładniejszego modelu ZXtech.

    Hixxxx demo board. Tyle z niego sie dowiedziałem, więcej nie grzebałem.
    Zastanawiam się czy warto tracić czas na szukanie i analizowanie
    czegokolwiek. Co chces w ten sposób osiągnąć? Twoja teaz "musiał by
    kosztować majątek" padła. Coś mam dalej udowadniać?