    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Monitoring na działkę
    Date: Sun, 14 Feb 2021 11:46:30 +0100

    >  Obecnie analogowa CVI widzi z 2 metrów czy to 1gr czy 2gr Mogę pokazać
    > :]"
    > Koniec cytatu.
    >
    > Jest to merytoryczny argument, jeśli uważasz inaczej to wskaż, że nim
    > nie jest :)
    wskaż gdzie ja napisałem że tak nie jest.

    > Nieszczególnie i nieistotne. Praktycznie nie spotyka się montażu kamer
    > wzdłuż jednego przewodu/kabla.
    to zależy od rozkładu kamer. ja mam inne zdanie
    > To raczej układ "gwiazdy" i do każdej
    > kamery IP musi iść osobny kabel
    Więc w takich przypadkach, wychodzi na to samo?
    > kamery +zasilanie bez switcha co często upraszcza montaż
    wnioski z dupy. to samo i nic więcej. rozmawiamy o kamerach, a co z
    rejestratorem? Ja _nigdy_ nie zostawiam rejestratora w obszarze który
    jest zabezpieczony monitoringiem. ile metrów jest dalej? 20, 50. dla
    mnie nieistotne. dla 32 kamer analogowych - już tak. panie kto daje 32
    kamery? ten kto chce mieć użyek z nagrań,a nie zniżkę u ubezpieczyciela
    bo ma monitoring

    > Nie wiem za kogo mnie bierzesz ale ani nie jestem sprzedawcą ani
    > reklamodawcą ani nauczycielem. Jeśli chcesz dyskutować to powinieneś
    > zaczerpnąć wiedzy do dyskusji. W żadnym przypadku nie zamierzam Cię ani
    > przekonywać ani uświadamiać bo nie mam w tym żadnego celu. próbuję Ci
    > przekazać, że masz dane z ubiegłego wieku na temat systemów i dyskusja
    > na tym poziomie nie jest dla mnie ani budująca ani szczególna.

    ---

    ----

    > Co mnie interesuje jakiś facet w masce, skoro chodzi o zupełnie coś
    > innego. Chodzi o jakość obrazu (szczegółowość\rozdzielczość) którą znasz
    > z bajek o kamerach PAL a która w systemach CVI jest jakością FullHD i
    > wypada bardzo dobrze.

    a.... terez rozumiem. Dla Ciebie jest ważne że CVI (w którym tak
    naprawdę cieżko mówić o konkretnej rozdzielczości, jest takie samo dobre
    jak tzw IP? No to trzeba było od razu pisać że to dyskusja akademicka -
    przyznaję Ci rację.

    > Nie zamierzam nikogo przekonywać. O tym że CVI jest tańsze wie dziecko w
    > przedszkolu :)

    wszystko jasne od poprzedniego akapitu. Ja twierdzę że IP jest lepsze i
    tańsze, Ty że CVI nie jest gorsze. spoko obdywaj mamy racje. Tylko że IP
    jest dużo tańsze.

    > Kamery CVI nie mają możliwości samozapisu, potrzebują rejestratora ale
    > nie można ich "shakować, zawirusować, włamać się" ale nie o tym
    > rozmawiamy.
    bo to niewiele wnosi. ich rejestrator można shakować

    > Mam znów przypomnieć że rozmawiamy o JAKOŚCI zapisu?
    > Zapomniałeś?
    wystarczyło raz powiedzieć

    ToMasz