  • Data: 2021-02-16 18:58:28
    Temat: Re: Monitoring na działkę
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n-ds-2cd2045fwd-i-2-8mm-4-8158947186

    -stalym-i-oswietlaczem-podczerwieni-ir-do-12-mpx_l1_
    c1162.html

    > Ale te z listy co mogą tyle samo co moja to i kosztują tyle samo.
    > Nie ma nic lepiej w funkcjonalność/cena.
    > Moje dobierał jakiś gość z branży.
    > Myślałem raczej, że jest jakiś "chńczyk" za 150 zł, który będzie miał to
    > samo tyle tylko, że bez marki, gwarancji itp.

    Prawdę mówiąc to nie kombinowałem z totalnymi chińczykami bo najczęściej
    jest to megaściema :)

    Miałem możliwość sprawdzenia i porażka.
    Raczej mam dostęp do cen hurtowych w/w, które często są poniżej Allegro
    i wolę kupić coś w hurcie 50-60% taniej niż cena detaliczna a Allegro ma
    cenę ok 40% niższą niż np. Delta z linku.

    Szukaj promocji i końcówek serii. Kupisz wtedy dobry sprzęt za niską
    cenę. Chińskie, tanie wynalazki często są zwykłym oszustwem i nie mają
    tych parametrów co w opisie a zwrot nie jest łatwy. Niestety niczego Ci
    nie polecę z tego asortymentu.

    Tutaj masz chińczyka z serwisem i dobrą gwarancją i przystępną ceną jako
    alternatywę:
    https://dvspolska.pl/dvs-mp5036at-ir,3,22856,24408 możesz spróbować bo
    to raczej pewne źródło.
    --