  • Data: 2010-01-25 22:40:19
    Temat: Re: Mrozy powyżej -18C a zużycie gazu
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł K." <P...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hjkvkn$eba$1@inews.gazeta.pl...
    Miałem pecha z jednej strony, a szczęście z innej bo uruchomiłem instalację
    CO przed tygodniem. Kocioł zwykły Viessmana. Ogrzewam ok. 210 m2, 3
    kondygnacje, ocieplony 15cm styropianu+pustak max. W pierwszy dzień poszło
    27m3 gazu, na drugi już 41m3, potem niby się trochę uspokoiło ale i tak nie
    schodzi poniżej 23m3. Przy takim zużyciu zapłacę za miesiąc ok. 1600zł.
    Trochę to mnie przeraża.A miało być tak pięknie:((. Mam nadzieję, że jak się
    ociepli to nie będzie tak tragiczne. Jak to wygląda u was?

    Kiedy odpalilem kociol dzien przed planowanym grzaniem, to przez trzy
    godziny spalil 6m^3. Po trzech dniach grzania juz tylko 3m przez dobe. To
    bylo w listopadzie, wiec teraz tak wesolo nie bedzie.

    Pozdro.. TK