    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Narzędzie Parkside z Lidla
    Date: Thu, 14 May 2020 15:53:55 +0200

    W dniu 2020-05-14 o 10:43, Kris pisze:
    > Wielki plus dla Lidla
    > Ogólnie o lidlowskich narzędziach Parkside mam bardzo dobre zdanie

    Mam wiertarkę SDS i katówkę 125mm.

    > Sa to chyba jakieś klony Boscha bo sporo części zamiennych właśnie pasuje do Boscha
    i Parkside

    Może konstrukcyjnie to samo, ale porównując masę urządzenia mam
    wrażenie, że Bosch jest masywniejszy i plastiki lepsze.

    Dziś poszedł ogień ze szczotek z młotowiertarki PBH 800, kupionej 3
    miesiące temu. Najwięcej pracy miała przy wierceniu zawiesi do sufitów
    podwieszanych, kilkadziesiat dziur pod kołki fi8. Żadnej ciężkiej pracy
    typu kucie, bo do kucia mam inny, mocniejszy sprzęt. Remont mieszkania
    jeszcze nie skończony, na jutro potrzeba znów wiercić, więc muszę już
    dziś zorganizować jakieś narzędzie. A jeśli Lidl mi to naprawi bądź
    wymieni, będzie jako zapas.

    > Zadzwoniłem na infolinię Lidla, przełączyli mnie do serwisu Kopernass, tam musiałem
    podać nr seryjny i nr IAN i PODAĆ(żadnych faktur paragonów) mniej więcej datę zakupu.
    > Podałem powyższe i za kilka minut na mailu miałem list przewozowy z informacja żeby
    wysłać tylko szlifierek beż żądnych akcesoriów itp.
    > W środę 13go maja kurier UPC zabrał przesyłkę do serwisu w Niemczech.
    > W sobotę ok 20-tej dostałem maila że serwis nadaje do mnie przesyłkę zwrotną.
    > Wczoraj(czyli równo po tygodniu) kurier UPC przyniósł całkiem nową szlifierkę, cały
    kompletny zestaw ze wszystkimi akcesoriami.
    > Tak więc po 3 latach dość intensywnego użytkowania narzędzie dostałem kolejne nowe
    i kolejne 3 lata gwarancji
    > Takie traktowanie klienta to ja lubię

    Zadzwonię, oblukam, mogę dać znać czy u mnie też tak gładko będzie.

    > Wiec z czystym sumieniem polecam tą markę.

    U mnie na razie zadowolenie 50%, bo kątówka jeszcze działa ;)

    --
    viktorius