  • Data: 2019-01-20 15:08:00
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 09:23:08 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > mianowicie?
    Generalnie to PISowi jestem dzięczny za dwie rzeczy:
    -odsunięcie ośmiornicożerców od władzy- bo gorzej dla Polski już by nie mogło być
    gdyby typy pokroju Sikorski i ten co na Ukraine nawiał(Nowak chyba) przy władzy
    zostali. Ale tu PISowi pomógł naród odpowiednio głosując
    -niewpuszczeniu uchodżców do Polski. Aczkolwiek pewności nie mam czy to zaśługa PIS
    bo być moze bez PISu ci uchodżcy by się do nas i tak nie pchali

    A poza tym to kłamcy jak inni bo obietnic wyborczych nie spełniają
    Co do aborcji to tyle tylko ze medialny temat bo kto chce skorzystać to skorzysta
    nawet jakby jakaś spec ustawa obowiązywała
    No i jeszcze Pawłowicz, Piotrowicz, Macierewicz, Ziobro- nie ma pojęcia czemu jeszcze
    "PIS" im pozwala w przestrzeni publicznej funkcjonować.