    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie zabijać listonosza bo zła wiadomość przyniosl
    Date: Thu, 20 Oct 2022 14:39:36 +0200

    Thu, 20 Oct 2022 04:24:01 -0700 (PDT), w
    <b9a34b1f-74e8-404f-976b-0705dfedc17bn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Śmieszny jesteś. Uważasz że jak się będziesz na mnie nieudolnie odgrywał to zapaści
    na rynku mieszkaniowym nie będzie.

    Tu nie ma co się odgrywać, ja po prostu od lat wyśmiewam twoje teoryjki z dupy
    wyjęte i obserwuję jak schizofrenicznie trzymasz się jednej danej i masz klapki
    na oczach. Dupa z ciebie, a nie analityk.