  • Data: 2022-10-28 18:44:16
    Temat: Re: Nie zabijać listonosza bo zła wiadomość przyniosl
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 28 października 2022 o 13:54:33 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 25 Oct 2022 16:50:18 -0700 (PDT), w
    > <3...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > Ci dziennikarze, których cytujesz, powołując się na wimaginowany krach na rynku
    > mieszkaniowym? :D
    > Oczywiście. Tylko ty tutaj dalej żyjesz mirażami o 2k za metr.
    > Jeżeli nawet tego nie widzisz, toś głupszy niż myślałem.
    >
    > [ ciach - logika na poziomie przedszkola ]
    Ci dziennikarze których cytuję nie pisza całej prawdy. Oni pracują na zamówienie. W
    tym samym czasie jedni przepowiadają swietłana przyszłość jak się kupi nieruchomość.
    A inni pisząc o możliwych, oczywiście chwilowych i niewielkich, spadkach przygotowują
    gawiedz na krach. Ostatnio w artykułach o chwilowym niewielkim spadku cen
    nieruchomosci za powód podają brak zdolności kredytowej. Już jest przygotowywane pole
    dla dużych przecen nieruchomości. Winne mają być banki. Bo kto słyszał żeby banki
    pożyczały pieniądze tylko tym co teoretycznie sprawiają wrażenie że kredyt spłaca.
    Podstawowy wykres z wyzami demograficznymi w Polsce jest cały czas aktualny. Jest
    tak czytelny że nie da się go interpretować. Ale i tak grupowi mędrcy zawieszają się
    na pytaniu dlaczego będzie przybywało pustych mieszkań.