    From: "RobertP." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Niektóe firmy sie przejmuj? :)
    Date: Tue, 13 Oct 2009 12:56:23 +0200

    On Mon, 12 Oct 2009 21:00:06 +0200, karlos <k...@t...pl> wrote:

    ]
    > wg mnie to jest duza wada konstrukcyjna, ale pozytyw dla producenta za
    > szybka reakcje.

    IMO to też wada, u mnie zaczepy w dwóch zestawach wytrzymały z tydzień.
    Coś tam plastikowego pękło, i dla odmiany nie dało się otworzyć. Dobrze ze
    jeszce regipsy miałem niezaszpalchowane, bo musiałem je zdjąć żeby dobrać
    się do zamka (bez demolowania samych schodów). Teraz zamków nie ma, ale
    sprężyny trzymają klapę dość dobrze (przynajmniej na razie). Oczywiście o
    przyleganiu do uszczelek to nie ma mowy, ale zamek niewiele by pomógł, bo
    klapy się wypaczyły. Ostatnio jeszcze pękła taka plastikowa tulejka
    dystansowa użyta do mocowania "poręczy" i ta sobie radośnie lata. W
    efekcie jak mam coś wynieść na strych, to ląduje najpierw na kupce
    "poczekalni". Jak się trochę tego nazbiera, to wynoszę hurtowo. Ogólnie -
    porażka.

    RobertP.