  • Data: 2012-07-30 11:24:48
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza i szczytu.
    Od: "dziadek+40" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Masz super ze jestes na tym etapie w dzisiejszych czasach,
    zapomnij o wełnie. Zamów ekipe do ocieplania pianą natryskową.
    Wczesniej pogadaj z kims łebskim od tego i ocieplaj tym.
    Zapomnisz o wszystkich problemach z saczeniem sie zimnego powietrza przez
    szczeliny których nie unikniesz przy wełnie i foliach.
    Ja niestety ocieplałem 6 lat temu i tego nie bylo. Bardzo zaluje ale mam w
    planie rozbudowe domu i kto wie czy nie wypierdziele tych wszystkich
    wełen.Sam to robiłem wiec przykładałem sie ale i tak mikroszpary są i jak
    jest wietrznie to termokamera pokazuje zimne miejsca.